مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-16اقتصادي

اجرای طرح های زودبازده در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد


سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران، مولدسازی املاک شهرداری ساری را از موضوعاتی دانست که قبل از فروش باید در دستور کار قرارمی گرفت، گفت: - ایسنا/مازندران سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران، مولدسازی املاک شهرداری ساری را از موضوعاتی دانست که قبل از فروش باید در دستور کار قرارمی گرفت، گفت: اجرای پروژه های زودبازده باید در دستور کار شهرداری ها قرار دهد.

احمد توکلی امروز در جلسه پیگیری پروژه های اولویت دار شهر ساری اظهار کرد: شهر ساری دارای صد سال سابقه مدیریت شهری است که با شهرداری هایی همچون تبریز و اصفهان رقابت می کند.

وی با بیان اینکه شهر ساری شاهراه و محور ترانزیتی است که به دلیل نبود همدلی نتوانستیم از مرکز استان استفاده لازم را ببریم، افزود: اصلاح ساختار شهری و اداری مرکز مازندران نیازمند اصلاح رفتار، همدلی و همبستگی است لذا به سرانجام نرسیدن طرح ها و پروژه ها به همین دلیل با تاخیر مواجه شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر این که عملکرد مثبت مسئولان درخدمات رسانی موجب امیدآفرینی در جامعه می شود، یادآور شد: عملکرد موثر دولت و انقلاب اسلامی باید به مردم بازگو شود.

این مسئول به پروژه زباله سوز ساری اشاره کرد و گفت: با همه کمبود اعتباراتی که وجود داشته است تاکنون 400 میلیارد تومان اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های زودبازده در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد

اجرای طرح های زودبازده در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد