مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-09اقتصادي

پلمب 7 آرایشگاه زنانه در ماهشهر


در اجرای طرح مستمر نظارت بر واحدهای صنفی، 7 واحد آرایشگاه زنانه در ماهشهر به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی پلمب شدند.

- خودرو جدید سایپا با رنگ خاص و پلاک گذر موقت در خیابان های تهران (+ عکس و مشخصات خودرو) همکاری علمی دانشگاه تهران و حشد الشعبی / افتتاح شعبه های مرکز آموزش زبان فارسی در بغداد و آبادان مضرات استفاده از آب لوله کشی برای بدن مدیرعامل صندوق بازنشستگی : پیشنهاد افزایش سن بازنشستگی زنان و مردان به 55 و 57 سال آرزوی همسایه و خاطره ایرانیان/ خیالی که در هرات می پختند سوارس اسطوره فوتبال اسپانیا درگذشت کاهش تعداد کاربران ChatGPT برای اولین بار از زمان عرضه عمومی بغداد گردی باقری کنی با این کلاه خاص (+عکس) رییس شورای گردشگری سلامت: 2700 هتل کم داریم/ با این وضع، زعامت ایران در توسعه گردشگری کشورهای اسلامی را از دست می دهیم خانم ها در چه سنی مشتاق گرفتن گواهینامه رانندگی می شوند؟ پورمحمدی ، دبیرکل جامعه روحانیت : آمارها گویاست؛ در انتخابات مجلس گذشته از 61.

8 درصد مشارکت به 43 درصد رسیدیم که آمارها در تهران به 18 درصد رسید / واجب تر از حفظ نظام نداریم/ خالص سازی را درست نمی دانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 7 آرایشگاه زنانه در ماهشهر

پلمب 7 آرایشگاه زنانه در ماهشهر