مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-10اقتصادي

مدیران با ارائه بسته های تشویقی قانون حمایت از خانواده را محقق کنند


فرماندار شهرستان اراک لازمه تحقق حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای مطلوب این قانون را پای کار آمدن رسانه ها و دستگاه های ذی ربط دانست و گفت: - امیر هادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: یکی از چالش هایی که امروز جامعه را تهدید می کند، کاهش نرخ باروری و فرزندآوری است و روند پیرشدن جامعه را به شدت تهدید می کند.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته  رشد جمعیت ایران در سال های آینده منفی خواهد شد، بیان کرد: کاهش جمعیت پیامدهای ناگواری برای جامعه به همراه دارد که در بعد اقتصادی کاهش نیروی کار جوان و کاهش توان اقتصادی بخشی از این پیامدها است.

فرماندار اراک کاهش تعاملات اجتماعی، انزوا و تنهایی بیش از پیش افراد جامعه و در نتیجه افزایش آسیب های اجتماعی را از دیگر آثار کاهش جمعیت برشمرد و ادامه داد: بحث حمایت از نهاد خانواده و جوانی جمعیت یکی از اولویت های اصلی شهرستان است که برنامه ها و اقدامات ویژه و تمهیدات لازم برای  این مهم در نظر گرفته شده و جلسات مستمری در این خصوص در قالب کارگروه برگزار می شود.

هادی لازمه تحقق حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای مطلوب این قانون را پای کار آمدن رسانه ها و دستگاه های ذی ربط دانست و بیان کرد:  مدیرانی شهرستانی موظف شده اند با ارائه بسته های تشویقی تلاش خود را برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران با ارائه بسته های تشویقی قانون حمایت از خانواده را محقق کنند

مدیران با ارائه بسته های تشویقی قانون حمایت از خانواده را محقق کنند