مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-20اقتصادي

قیمت مرغ در همدان 79500 تومان است


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه قیمت مرغ در همدان 79 هزار و 500 تومان است گفت: هفته ای 800 بازرسی در بازار همدان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر ظهر امروز در جلسه پیگیری تولید و توزیع مرغ با حضور نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف، دامپزشکی و هیات مدیره اتحادیه مرغ با اشاره به لزوم تشدید نظارت ها در بازار همدان اظهار کرد: هشت ماه است برخی رسانه ها مرغ 100 هزار تومانی را با اهداف خاص مطرح می کنند اما در ماه پایانی سال قبل قیمت مرغ 63 هزار تومان و در حال حاضر در همدان 79 هزار و 500 تومان است.

وی گفت: متاسفانه بعضی شایعات باعث ایجاد جو روانی و ایجاد تورم غیر واقعی می شود که نباید اجازه داد آرامش بازار آسیب ببیند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: بازرسی و نظارت در بازار همدان به صورت ویژه در حال انجام است و در حال حاضر هفته ای 800 بازرسی از بازار همدان انجام می شود.

وی اضافه کرد: در بازرسی ها اولویت با کالاهای اساسی است و در حال حاضر مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم.

ربانی مهر افزود: اتحادیه مرغ با هماهنگی جهاد کشاورزی و دستگاه های نظارتی،  بازار را رصد کنند و اجازه ندهند قیمتی بالاتر از قیمت مصوب در بازار وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ در همدان 79500 تومان است

قیمت مرغ در همدان 79500 تومان است