مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-09سياسي

ویژه برنامه «چرخ و کتاب» در کرج برگزار شد


به مناسبت روز بزرگداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ویژه برنامه چرخ و کتاب با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت بزرگداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان بعد از ظهر یکشنبه ویژه برنامه ای با عنوان چرخ و کتاب با حضور علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ کاظم قاسمی، معاون توسعه کتابخانه ها و همکاریهای اداره کل؛ نغمه مستشار نظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ طیبه شامانی، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان و اعضای محافل ادبی بخش کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان البرز و خانواده های آنان در کتابخانه عمومی امیر کبیر شهرستان کرج برگزار شد.

در این مراسم اعضای محافل ادبی بخش کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان با شعر خوانی، شاهنامه خوانی، نقالی، قصه گویی و معرفی کتاب های کودک و نوجوان زبان و ادبیات کهن فارسی را با بیان هنرمندانه پاسداشتند.

همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از سال ها تلاش طیبه شامانی شاعر و نویسنده در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از کتاب وی با عنوان خدای من یه کاری کن رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «چرخ و کتاب» در کرج برگزار شد

ویژه برنامه «چرخ و کتاب» در کرج برگزار شد