مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-28ورزشي

تیم ملی فوتبال ایران با ترکیه دیدار می کند؟


به کشور ترکیه پیشنهاد دیدار دوستانه (با ایران) را دادیم و با توجه به اینکه در آن زمان (مهر و آبان) ترکیه درگیر لیگ اروپا هستند، - مشاور وزیر ورزش گفت: به کشور ترکیه پیشنهاد دیدار دوستانه (با ایران) را دادیم و با توجه به اینکه در آن زمان (مهر و آبان) ترکیه درگیر لیگ اروپا هستند، قرار شد برای سال 2024 برنامه ریزی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در هفتمین اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو اظهار کرد: اجلاس سران ورزشی عضو یونسکو با حضور بالاترین مقامات ورزشی کشورها به منظور تبیین برنامه ها و اهداف واحد، برای کشورهای مختلف مطابق با قوانین و مقررات هر کشور برگزار شد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: شعار این دوره از اجلاس تحت عنوان ورزش برای زندگی با هدف تلاش برای ارتقاء سطح سلامتی و افزایش طول عمر با بهره گیری از ورزش بود.

وی همچنین درخصوص سفر وزیر ورزش و جوانان به اجلاس باکو توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: دکتر سجادی در سفری دو روزه برای حضور در این اجلاس، به باکو سفر کرده و در حاشیه آن با مقامات ورزشی کشورهای ترکیه، آذربایجان، بلاروس، روسیه و ونزوئلا دیدار و گفت وگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال ایران با ترکیه دیدار می کند؟

تیم ملی فوتبال ایران با ترکیه دیدار می کند؟