مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-08سياسي

دانشگاهیان برای ارتقاء کیفیت خدمات در حج راهکار ارائه کنند


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار حفظ ارتباط زائران کاروان دانشگاهیان با مجموعه حج و زیارت شد و گفت: دانشگاهیان نسبت به ارتقاء کیفیت خدمات در حج راهکار ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، چهارمین همایش از سلسله همایش های حج در نگاه رهبری غروب جمعه(16 تیر) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و زائران کاروان دانشگاهیان در مکه مکرمه برگزار شد.

در ابتدای این همایش سه تن از اساتید دانشگاه مقالات خود را ارائه دادند و دو نفر از اساتید نیز دیدگاه و نقطه نظرات خود در خصوص استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاهی در حج را مطرح کردند.

روابط بین فرهنگی در حج ، فرصت ها ، چالش ها و نقش فناوری درآن نخستین مقاله ای بود که توسط دکتر احسان طوفانی نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری سرکارخانم دکتر فرخنده جبل عاملی عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران ارائه شد.

دکتر طوفانی نژاد در این مقاله حج را فرصت بی نظیری برای تعامل و تبادل بین فرهنگی دانست که میتواند تأثیرعمیقی بر روابط بین فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: با افزایش روزافزون استفاده از فناوری در دنیای مدرن، نیازبه بررسی تأثیرفناوری بر روابط بین فرهنگی در ایام حج احساس میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان برای ارتقاء کیفیت خدمات در حج راهکار ارائه کنند

دانشگاهیان برای ارتقاء کیفیت خدمات در حج راهکار ارائه کنند