مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-01بين الملل

مقام اسراییلی: عادی سازی روابط با عربستان مهم است؛ اما نه به هر قیمتی


یکی از طراحان توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت، عادی سازی روابط با عربستان منفعت آشکار آمریکایی-غربی است که با آن می توان عربستان را از محور چین، - یکی از طراحان توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت، عادی سازی روابط با عربستان منفعت آشکار آمریکایی-غربی است که با آن می توان عربستان را از محور چین، ایران و روسیه دور کرد، این هدف بسیار مهمی است؛ اما نه به هر قیمتی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ماییر بن شبات، مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره عادی سازی روابط با عربستان گفت: عادی سازی روابط میان اسراییل و عربستان هدف مهمی است؛ اما نه به هر قیمتی.

بن شبات که در حال حاضر ریاست موسسه امور امنیت داخلی و استراتژی صهیونیستی میسگاو را بر عهده دارد، به عنوان یکی از طراحان توافقنامه های ابراهیمی (عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) شناخته شده و در امضای این توافقنامه ها با سه کشور بحرین، امارات و مراکش نقش داشت.

او در مقاله ای که آن را برای آناتولی ارسال کرد، نوشت، عادی سازی روابط میان اسراییل و عربستان منفعت آشکار آمریکایی و غربی است و آمریکا با آن قادر خواهد بود عربستان را از محور قدرتمند چین، ایران و روسیه دور کند و به جایگاه هایی دست خواهد یافت که در چارچوب مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اسراییلی: عادی سازی روابط با عربستان مهم است؛ اما نه به هر قیمتی

مقام اسراییلی: عادی سازی روابط با عربستان مهم است؛ اما نه به هر قیمتی