مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-19اقتصادي

سند تک برگ برای همه املاک و اراضی بنادر استان بوشهر صادر می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف اطمینان بخشی به سرمایه گذاران بنادر این استان، سند تک برگ برای تمامی املاک و اراضی بنادر استان بوشهر صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار کرد: در رویکرد حمایتی از سرمایه گذاران بخش خصوصی ساز و کارهای متنوعی تدارک دیده شده است که در این راستا تأمین زمین مورد اطمینان و فاقد معارض به عنوان مهم ترین نیاز برای فعالیت سرمایه گذاران در اولویت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با هدف شتاب بخشی به روند سرمایه گذاری ها در مجتمع بندری نگین مقرر شده سند تک برگ اراضی مابقی این مجتمع تا پایان آبان ماه سال جاری به سرانجام برسد.

شکیبی نسب ادامه داد: همچنین در ارتباط با اراضی بندر دیر نیز رایزنی لازم صورت گرفته تا سند مالکیت این بندر در کمترین زمان ممکن صادر شود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده کلیه اراضی و املاک فاقد سند بنادر استان بوشهر نیز با تلاش و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نقشه برداری می شوند.

شکیبی نسب گفت: تحقق تمامی این اقدامات نویدبخش اطمینان و آرامش خاطر بیش از پیش برای سرمایه گذارانی است که استقبال بسیار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تک برگ برای همه املاک و اراضی بنادر استان بوشهر صادر می شود

سند تک برگ برای همه املاک و اراضی بنادر استان بوشهر صادر می شود