مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-15سياسي

آغاز اقدامات عمرانی شهرداری آبادان برای پذیرایی زائران اربعین


شهردار آبادان از آغاز اقدامات عمرانی در پایانه مرزی شلمچه، در راستای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.

- یاسین کاوه پور شهردار آبادان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، پیرامون برنامه این نهاد خدماتی در پایانه مرزی شلمچه، برای پذیرای  از زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: با توصیه هایی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان، پروژه های عمرانی و رفاهی جهت میزبانی از زائران اربعین حسینی توسط شهرداری آبادان، آغاز شد.

وی بیان کرد: این پروژه ها شامل احداث جاده ، سرویسهای بهداشتی در دو نقطه، مجتمع خدماتی رفاهی، سایبان و مهپاش ، خرید ماشین آلات آتش نشانی و حمل زباله، دستگاه تولید یخ و .

است.

شهردار آبادان، خدماتی که به زائران اربعین حسینی ارائه می شود را مدال افتخاری برای این دستگاه دانست و تصریح کرد: اجرای پروژه های اربعین در آبادان به سمت مرز شلمچه به عنوان مسیر و دروازه ورودی زوار گرامی و همچنین به منظور رفاه بیشتر شهروندان عزیز آبادان می باشد.

کاوه پور خاطرنشان کرد: از آنجایی که موضوع اربعین و پذیرایی از زوار ابا عبدالله الحسین (ع) برای شهروندان خوزستانی به خصوص، مردم شریف و ولایتمدار آبادان و خرمشهر حائز اهمیت است، با هماهنگی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر بحث خدمات رسانی مناسب تر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اقدامات عمرانی شهرداری آبادان برای پذیرایی زائران اربعین

آغاز اقدامات عمرانی شهرداری آبادان برای پذیرایی زائران اربعین