مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-12سياسي

دشمنان عفاف و حجاب زن ایرانی و زنان مسلمان را هدف قرار داده اند


امروز که دشمنان این ملت عفاف و حجاب زن ایرانی و زنان مسلمان را هدف قرار داده اند، ما نیز وظیفه ای بیش از گذشته در راستای پاسداشت این واجب قطعی شرعی بر عهده داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت روز عفاف و حجاب نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم بیست ویکم تیرماه روز عفاف و حجاب و روز پاسداشت یکی از مهم ترین ارزش های اسلامی و ایرانی است.

این میراث ملی و واجب شرعی، حاصل مجاهدت مردان و زنانی است که در طول قرن ها برای ارج نهادن به جایگاه خانواده و پاسداشت حیا و عفاف زنان و مردان ایرانی جانفشانی کرده اند.

در وصیت نامه شهدا، که نماد ایثار در راه دفاع از ارزش های دینی و احیای امر الهی اند، اهمیت و ارزشمندی حفظ حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی و یک الزام برای صیانت از ارزش های اجتماعی به کرات توصیه شده است؛ آنان که در راه دفاع از مرزهای جغرافیایی این آب و خاک جان فدا کردند، به همان اندازه بر دفاع از مرزهای فرهنگی نیز تأکید داشتند.

آن زمان که دژخیمان، و در رأس آن ها رضاخان جبار، تلاش کردند تا ریشه عفاف و حجاب را در این کشور بخشکانند، چنان از مردان و زنان باحیای ایرانی سیلی خوردند که تاریخ، بی آبرویی و زبونی شان را تا ابد در دل خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان عفاف و حجاب زن ایرانی و زنان مسلمان را هدف قرار داده اند

دشمنان عفاف و حجاب زن ایرانی و زنان مسلمان را هدف قرار داده اند