مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-02سياسي

امسال به واسطه برگزاری کنگره شهدا سال ارزشمندی برای همدان است


رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه امسال سال ارزشمندی برای استان و شهر همدان است، گفت: به واسطه برگزاری دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان عطر شهدا در همدان می پیچد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود مسگریان ظهر امروز در بازدید از ستاد دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان با بیان اینکه امید است به واسطه اقدامات و برنامه های مؤثر انجام شده شاهد آثار برگزاری این کنگره در همدان باشیم، داشت: اقدامات خوبی تا کنون در راستای برگزاری کنگره انجام شده است.

وی افزود: حضور در بیت شهدا و دیدار با خانواده های شهیدان یکی از اقدامات مؤثر بوده و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدارهای مختلف با اقشار و در دیدار اخیر نیز به این مهم تأکید داشته اند که صبر و استقامت خانواده شهدا از عوامل مؤثر در پیروزی ها بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه امسال سال ارزشمندی برای استان و شهر همدان است، گفت: به واسطه برگزاری این کنگره عطر شهدا در همدان می پیچد و مردم این بوی خوش را استشمام خواهند کرد.

مسگریان با بیان اینکه شهدا ذخیره هایی هستند که باید قدر آنها را بدانیم، گفت: برنامه های ستاد دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان مورد توجه اعضای شورا است و در حد توان به برگزاری این برنامه کمک خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال به واسطه برگزاری کنگره شهدا سال ارزشمندی برای همدان است

امسال به واسطه برگزاری کنگره شهدا سال ارزشمندی برای همدان است