مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-20بين الملل

زمین در بحرانی ترین زمان به سر می برد!


جیمز هنسن، دانشمند سرشناس آمریکایی هشدار داد که جهان در حال نزدیک شدن به یک «مرز آب و هوایی جدید» است و در چنین وضعیتی، زمین به دمایی بالاتر از هر زمان در طول میلیون ها سال گذشته می رسد.

- ایسنا/اصفهان جیمز هنسن، دانشمند سرشناس آمریکایی هشدار داد که جهان در حال نزدیک شدن به یک مرز آب و هوایی جدید است و در چنین وضعیتی، زمین به دمایی بالاتر از هر زمان در طول میلیون ها سال گذشته می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روزنامه گاردین، جیمز هنسن، دانشمند شناخته شده در علوم آب و هوای ناسا که در سال 1988 در کنگره ایالت متحده آمریکا، گرمایش جهانی را پیش بینی کرده بود، اکنون می گوید که جهان در حال نزدیک شدن به یک مرز آب و هوایی جدید است.

هنسن، که از بیانیه او در سال 1988 در مجلس سنای ایالات متحده به عنوان اولین افشاگری جنجالی در مورد گرمایش جهانی یاد می شود، اکنون در بیانیه ای به همراه دو دانشمند دیگر هشدار می دهد که جهان در حال حرکت به سمت یک مرز آب و هوایی جدید است.

در این وضعیت جدید پیش بینی شده، زمین به دمایی بالاتر از هر زمان در طول میلیون ها سال گذشته می رسد و رسیدن به چنین گرمای بی سابقه ای، اثراتی مانند طوفان هایی شدید، موج های گرما و خشکسالی را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین در بحرانی ترین زمان به سر می برد!

زمین در بحرانی ترین زمان به سر می برد!