مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-01بين الملل

پیش بینی های درآمدی برای اجرای 8 پروژه عمرانی انجام شده است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به پیش بینی های درآمدی برای انجام 8 پروژه در این شهر گفت: در ضوابط بودجه 500 میلیارد تومان از بخش وام در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی رمضانی امروز شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی رشت، اظهار کرد: ایران اسلامی یکی از کشورهای جهان است که از سلاح های شیمیایی بیشترین آسیب ها را دیده است.

وی با اشاره به اینکه آثار ناگوار حمله شیمیایی به شهرهای مرزی ایران همچنان باقی است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس که رژیم بعث عراق با همراهی بسیاری از دولت های مستکبر جهان همچون آمریکا، انگلیس، آلمان و … به قصد سیطره بر این آب و خاک وارد جنگ با کشورمان شده بود، با زیر پا گذاشتن قوانین حقوق بشر و با هدف تصاحب هر چه سریع تر ایران، بارها نسبت به استفاده از سلاح های شیمیایی در مقابله رزمندگان غیور ایران اسلامی و حتی مردمان بی گناه ساکن در شهرهای مرزی کشور اقدام کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: نتیجه اقدام غیر انسانی رژیم بعث عراق شهادت و مجروحیت بسیاری از رزمندگان و همچنین دیگر هم میهنان ما بر اثر استنشاق گازهای شیمیایی است که توسط هواپیماهای عراقی در جبهه ها و شهرهای کشور سرازیر می شد بود و هنوز پس از گذشت سال ها از اتمام جنگ تحمیلی، بسیاری از رزمندگان و مردم عادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی های درآمدی برای اجرای 8 پروژه عمرانی انجام شده است

پیش بینی های درآمدی برای اجرای 8 پروژه عمرانی انجام شده است