مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-04سياسي

اسلام روز به روز در قلب آمریکا و اروپا در حال نفوذ است


یک استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه اسلام روز به روز در قلب آمریکا و اروپا در حال نفوذ است، گفت: تا 20 سال آینده اکثریت کشورهای بزرگی چون فرانسه مسلمان می شوند چه بسا که در حال حاضر روزانه صدها نفر به اسلام روی می آورند و حجاب در کشورهای امریکا و اروپا نفوذ کرده است.

- ایسنا/همدان یک استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه اسلام روز به روز در قلب آمریکا و اروپا در حال نفوذ است، گفت: تا 20 سال آینده اکثریت کشورهای بزرگی چون فرانسه مسلمان می شوند چه بسا که در حال حاضر روزانه صدها نفر به اسلام روی می آورند و حجاب در کشورهای امریکا و اروپا نفوذ کرده است.

احسان ترکاشوند شامگاه روز دوشنبه 12 تیر ماه در اجتماع مردم خداجو و مومن ملایر در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در مسجد فاطمیه با بیان اینکه کتاب های مقدس سابق از جمله تورات، انجیل و صحف یکی پس از دیگری تحریف شدند، مطرح کرد: خداوند تحریف نشدن این کتاب را تضمین کرد و هر چه جلوتر می رود این ضمانت خود را بیشتر نشان می دهد.

ترکاشوند دلیل اهانت به قرآن و آتش زدن این کتاب مقدس را عدم تحریف آن دانست و افزود: این کار فقط با حمایت استکبار جهانی اتفاق می افتد چرا که استکبار جهانی با اصل اسلام مخالف است و آزادی بیانی که از آن دم می زنند، دروغ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام روز به روز در قلب آمریکا و اروپا در حال نفوذ است

اسلام روز به روز در قلب آمریکا و اروپا در حال نفوذ است