مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-06اقتصادي

ایجاد گشت مشترک در راستای حفاظت از ذخایر آبزیان در کیش


مدیر کل شیلات هرمزگان از ایجاد گشت مشترک در راستای حفاظت از ذخایر آبزیان در کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود بارانی صبح پنجشنبه در جمع صیادان جزیره کیش بیان داشت: ارتقای ایمنی و سیستم های اطفا حریق از جمله شناورهای آتشخوار از مهمترین برنامه های مورد نظر شیلات برای این بندر با همکاری و همراهی سازمان منطقه آزاد است.

بارانی بر ایجاد و تقویت زیرساخت های مورد نیاز جهت کنترل ورود و خروج، توسعه فضای سبز، لایروبی حوضچه صیادی، ارتقای جایگاه تعاونی صیادان، ساماندهی سیستم روشنایی و انشعاب آب، بهسازی و رنگ آمیزی، ساماندهی سیستم توزیع سوخت، ساماندهی پارک شناورها و لنج های صیادی و … تاکید کرد.

استقرار 300 سازه زیستگاه مصنوعی در جزیره کیش در راستای بازسازی ذخایر آبزیان وی با اشاره به اینکه جزیره کیش با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته به جزیره بدون تور در حوزه صید و صیادی کشور مطرح شده است گفت: در این جزیره با بیش از 130 فروند شناور لنج و قایق صیادی به بیش از 880 نفر صیاد خدمات رسانی می شود و 90 درصد شناورهای جزیره کیش بدون تور و با روش قلاب صید می کنند.

وی افزود بدون شک تسهیل و ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی و همچنین حمایت از فعالیت های صید و صیادی همواره در دستور کار شیلات قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گشت مشترک در راستای حفاظت از ذخایر آبزیان در کیش

ایجاد گشت مشترک در راستای حفاظت از ذخایر آبزیان در کیش