مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-01سياسي

همبستگی ملل مسلمان لرزه بر اندام نحیف کفار و مستکبرین انداخته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد در بیانیه ای ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد با حمایت دولت این کشور اعلام کرد که اتحاد و همبستگی ملل مسلمان در سراسر جهان بیش از پیش لرزه بر اندام نحیف .

- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد در بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد با حمایت دولت این کشور را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد در بیانیه ای ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد با حمایت دولت این کشور اعلام کرد که اتحاد و همبستگی ملل مسلمان در سراسر جهان بیش از پیش لرزه بر اندام نحیف کفار و مستکبرین انداخته و آن ها را به بیچارگی و درماندگی کشانده است.

در این بیانیه آمده است: (یرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

صف،8) کافران می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند، ولی خدا نور خود را کامل می‏کند هر چند کافران خوش نداشته باشند! این اولین بار نیست که مسلمانان شاهدحرکات ضد حقوق بشری و اسلام ستیزی از سوی جوامع اروپایی و متحدین صاحبان قدرت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی ملل مسلمان لرزه بر اندام نحیف کفار و مستکبرین انداخته است

همبستگی ملل مسلمان لرزه بر اندام نحیف کفار و مستکبرین انداخته است