مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-09سياسي

مستندسازی از مبانی کنگره شهدا برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تهیه پیوست فرهنگی، هنری و رسانه ای برای کنگره شهدای استان، گفت: تمام دستگاه های مرتبط در برگزاری این کنگره در اجرای وظایف محول شده به نحو احسن تلاش کنند و به ویژه درامر مستندسازی که یکی از مبانی این کنگره در جهت انتقال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم  ظهر امروز در جلسه ستاد کنگره سرداران و 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، بر خیزش همه جانبه اصحاب فکر، ادب، هنر و رسانه در جهت جریان سازی فرهنگی تاکید کرد و اظهار کرد: ترویج فرهنگ شهادت یکی از اهداف اصلی دولت سیزدهم به شمار می رود و باید توجه داشت که از ضروریات برگزاری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان همراه سازی عموم مردم با اثرگذاری فرهنگی است.

وی تاکید کرد: باید به دنبال اجرای برنامه ای نو با ایده های جدید و اثرگذاری خوب باشیم و از این رو برگزاری این کنگره نیازمند کاری هنرمندانه بر اساس بضاعت ها و توانمندی ها است.

وی در ادامه با اشاره به دیدار رییس جمهور با خانواده های شهدا در جریان سفر به آذربایجان شرقی گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه دولت سیزدهم است و این بر سنگینی وظیفه ما در قبال شهدا می افزاید.

در این جلسه روسای کمیته های مختلف به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی از مبانی کنگره شهدا برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

مستندسازی از مبانی کنگره شهدا برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است