مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-04سياسي

اعزام 700 دانشجوی جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد


مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:700 دانشجو برای خدمت رسانی به مردم در قالب گروه جهادی طرح تابستانه به مناطق محروم این استان اعزام می شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:700 دانشجو برای خدمت رسانی به مردم در قالب گروه جهادی طرح تابستانه به مناطق محروم این استان اعزام می شوند.

سید مسعود پرهیزگاری در نشست با خبرنگاران از آغاز فعالیت قرارگاه جهادی از 15 تیر ماه در استان خبر داد و گفت: بیش از 15 دستگاه و نهاد اجرایی استان بسیج دانشجویی را در اردوهای قرارگاه جهادی عهد خدمت همراهی خواهند کرد.

وی اظهارکرد: در این اردوهای جهادی هم از امکانات دستگاه های اجرایی و هم از تخصص آنها برای خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم استفاده خواهد شد و هم مدیران خود در اردوهای جهادی حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت از 15 تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

پرهیزگاری تصریح کرد: 900 دانشجو برای شرکت در ادوهای جهادی تابستانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 700 نفر برای خدمات رسانی در عرصه های سلامت و پزشکی، عمرانی و زیر ساختی، آموزشی و تربیتی به مناطق محروم کهگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 700 دانشجوی جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

اعزام 700 دانشجوی جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد