مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-01ورزشي

جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه ای نفتی است


جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه ای نفتی است.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه ای نفتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی اظهارداشت: تاکنون دو سفر جامع به شهرستان جاسک داشته ایم و در حدفاصل سفرها در حوزه آب و راه شهرستان منابع قابل توجهی تخصیص داده شده است که، امیدواریم همین امسال مردم خروجی این منابع را ببینند و مشکل آب شهرستان جاسک حل شود.

وی افزود: در بحث اعطای مجوزات صید و صیادی که یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان بود اتفاق مبارکی در استان افتاده است و زمینه ثبت نام شناورداران و صیادان برای اخذ مجوز صید فراهم شده است، ضمن اینکه رویه های گمرکی در یکی از بنادر جاسک نیز به تصویب رسیده است که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در پاسخ به دغدغه ها در حوزه های مربوط به ورزش و زیرساخت های درمانی نیز عنوان کرد: حتماً مدیرکل ورزش و جوانان و رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را مامور خواهیم کرد که سفری ویژه به جاسک داشته باشند ضمن اینکه تمام موارد نیز در مرکز استان بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

دوستی با تاکید بر لزوم فعال سازی اقتصاد دریامحور در شهرستان جاسک، عنوان کرد: این شهرستان رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک منطقه نفتی است از این رو تربیت نیروی انسانی متخصص متن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه ای نفتی است

جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه ای نفتی است