مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-28فرهنگي

ویژه برنامه های صدا و سیمای گلستان به مناسبت عید غدیر و قربان


به مناسبت عید قربان و عید غذیر در صدا و سیمای مرکز گلستان برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان رسول شکری نیا صبح امروز در جلسه شورای معاونان صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: معاونت سیمای گلستان برای این ایام برنامه های متنوعی را تدارک دیده از جمله ویژه برنامه نگین خاتم را به صورت زنده  در شب های عید قربان و غدیر از ساعت 21 به مدت 75 دقیقه روی آنتن می برد.

وی ادامه داد: این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد مهدی ناصری و اجرای محمدعلی کردمصطفی در فضایی شاد و مفرح با هدف تقویت اتحاد و همدلی و کمک مومنانه با معرفی آداب و رسوم اقوام گلستان در جشن قربان تا غدیر، دعوت از گروه موسیقی اقوام گلستان، گزارش های مردمی، حضور کارشناسان مذهبی تقدیم بینندگان همیشه همراه گلستانی می شود.

  مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان خاطرنشان کرد: معاونت صدای گلستان با ویژه برنامه روایت بندگی و نگین خاتم به ترتیب ویژه عید قربان و عید غدیر با بیان آداب و رسوم اقوام مختلف استان از جمله اقوام فارس،  بلوچ، ترکمن و دیگر اقوام در استان در این اعیاد به طور زنده می پردازد.

شکری نیا گفت: روایت بندگی   به تهیه کنندگی و نویسندگی شهده شاکری نژاد هشتم تیر ماه از ساعت 9 صبح به مدت 120 دقیقه با گویندگی ارمغان سرایداری و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های صدا و سیمای گلستان به مناسبت عید غدیر و قربان

ویژه برنامه های صدا و سیمای گلستان به مناسبت عید غدیر و قربان