مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:502023-06-22اقتصادي

لزوم تسریع روند اجرای طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری


رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر طرح های نیمه تمامی در استان به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط هلدینگ های زیرمجموعه این وزارتخانه درحال انجام است که ما تقاضا داریم روند اجرای این طرح ها سرعت پیدا کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر طرح های نیمه تمامی در استان به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط هلدینگ های زیرمجموعه این وزارتخانه درحال انجام است که ما تقاضا داریم روند اجرای این طرح ها سرعت پیدا کند.

شهرام زارع اول تیرماه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: این استان یکی از استان های کم برخوردار کشور با نرخ بیکاری بالا است، تیم اقتصادی استان با سرعت بالایی کار می کند اما متاسفانه بین این تیم و بانک های استان ناهماهنگی وجود دارد.

رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: درحال حاضر طرح های نیمه تمامی در استان به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط هلدینگ های زیرمجموعه این وزارتخانه درحال انجام است که ما تقاضا داریم روند اجرای این طرح ها سرعت پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع روند اجرای طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری

لزوم تسریع روند اجرای طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری