مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-19سياسي

معرفی برگزیدگان طرح های سواد آبی و داناب در استان سمنان


سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان از معرفی برگزیدگان طرحهای سواد آبی و داناب در استان سمنان خبر داد.

  - حمیدرضا قزوینی 28 تیرماه ضمن اعلم این خبر اظهار کرد: تداوم اجرای طرح داناب با هدف فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب در سال های آتی امری بسیار ضروری است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب دانش آموزان و دبیران از اجرای طرح های سواد آبی افزود: در طرح های سواد آبی سال اخیر در استان، شاهد استقبال گسترده دبیران و دانش آموزان بودیم و حجم آثار دریافتی دبیرخانه، به مراتب از سال های قبل بیشتر بود.

مدیر دفتر رییس هیئت مدیره و مدیر عامل و سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان اضافه کرد: مجموع آثار دریافتی بالغ بر 700 اثر و در قالب های گوناگون از جمله ویدئو، نقاشی، کاردستی بود که در سامانه داناب و سواد آبی استان دریافت شد.

قزوینی با اشاره به روند داوری بر روی تمامی آثار دریافتی، گفت: پس از بررسی و ارزیابی نهایی، 15 اثر دانش آموزی از میان آثار دریافتی، به عنوان برگزیدگان سال 1402-1401 معرفی شده و همچنین 7 رابط فعال طرح نیز از میان دبیران توانمند استان، به عنوان فعال ترین دبیران، انتخاب شدند.

وی با اشاره به این که تک تک گام ها در مسیر گسترش دانایی آب، ارزشمند و شایان تقدیر است؛ از زحمات همه دبیران، مدیران و دانش آموزانی که در طول این سال ها، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان طرح های سواد آبی و داناب در استان سمنان

معرفی برگزیدگان طرح های سواد آبی و داناب در استان سمنان