مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-27اقتصادي

هیچ واحد تولیدی در استان سمنان تعطیل نشده است


در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در سطح استان تعطیل نشده و علاوه بر آن در بسیاری از واحدهای تولیدی نیز افزایش ظرفیت داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه تعامل خوبی بین بخش خصوصی و دولتی در استان وجود دارد، ابراز کرد: سمنان اولین استان غیر نفتی کشور است که رشد اقتصادی آن مثبت شده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در سطح استان سمنان تعطیل نشد و علاوه بر آن در بسیاری از واحدهای تولیدی نیز افزایش ظرفیت داشتیم افزود: تا کنون 110 واحد 100 درصد تعطیل مجدداً راه اندازی شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان استان ایده ها و ابتکارات جدید است و تشکیل ستاد احیای واحدهای راکد و یکشنبه های صنعتی برای اولین بار از اینجا آغاز شد، ابراز کرد: میانگین رشد اقتصادی در کشور 3.

7 درصد است که در این استان 5.

3 درصد برآورد می شود.

هاشمی افزود: استان سمنان با پرداخت بیش از سه هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی بعد از استان البرز رتبه دوم کشور را دارد و در زمستان 1401 نرخ بیکاری بر اساس اعلام وزارت کار و رفاه اجتماعی و سازمان آمار کشور بعد از 18 سال در استان به کمترین نرخ یعنی 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی در استان سمنان تعطیل نشده است

هیچ واحد تولیدی در استان سمنان تعطیل نشده است