مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-14سياسي

نامزدهای انتخابات مجلس از تخریب رقیبان اجتناب کنند


امام جمعه موقت خرمشهر بر لزوم التزام نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به تقوی و اجتناب از تخریب رقیبان در زمان تبلیغات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبداله بحرانی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی تخریب رقیب نیست بلکه معرفی قابلیت ها است.

وی، نامزدهای شرکت در انتخابات را به تقوی الهی توصیه و تاکید کرد که تخریب رقبا و تبلیغات زودهنگام کاندیداتورها بررسی می شود.

خطیب جمعه خرمشهر همچنین دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات را یک وظیفه همگانی دانست.

وی در ادامه به پیش رو بودن 26 تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان در سال 58 اشاره کرد و گفت: ایران بیشترین کشوری است که در آن انتخابات برگزار شده و با توجه به اینکه جز در انتخابات شورای شهر در تمام انتخابات نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان است، به عبارتی می توان گفت که جمهوریت نظام در دست شورای نگهبان است.

حجت الاسلام بحرانی با تاکید بر اینکه رسالت قیام امام حسین (ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: چون عظمت نهضت امام حسین (ع) به امر به معروف و نهی از منکر است، خطبا در منبرها آن را مدنظر بگیرند و ظلم، کژی و درستی در جامعه مشخص و تطبیق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات مجلس از تخریب رقیبان اجتناب کنند

نامزدهای انتخابات مجلس از تخریب رقیبان اجتناب کنند