مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-08سياسي

اغراض سیاسی غرب از ارجاع پرونده هواپیمای اوکراینی به «لاهه»


شکایت اوکراین، انگلیس، کانادا و سوئد علیه ایران با هدف تحت فشار قراردادن و سیاسی کاری عامدانه در پرونده مربوط به سرنگونی هواپیمای اوکراینی، - اغراض سیاسی غرب از ارجاع پرونده هواپیمای اوکراینی به لاهه شکایت اوکراین، انگلیس، کانادا و سوئد علیه ایران با هدف تحت فشار قراردادن و سیاسی کاری عامدانه در پرونده مربوط به سرنگونی هواپیمای اوکراینی، جنگ ترکیبی غرب را علیه کشورمان تایید می کند که تلاش دارند ناکامی های خود در عرصه بین المللی را جبران کرده و فضای بین المللی را تحت تاثیر القائات خود قرار دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی ماه های اخیر کشور اوکراین با همراهی انگلیس، کانادا و سوئد در تلاش برای تشکیل پرونده علیه ایران در ارتباط با سرنگونی هواپیمای اوکراینی بودند.

در این زمینه نیز گروه هماهنگی و واکنش بین المللی را تشکیل داده و نهایتا پرونده ایران را به دادگاه بین المللی لاهه ارجاع دادند.

اوکراین تلاش می کند با همراهی کانادا، انگلیس و سوئد فشارهای بیشتری را به تهران وارد کند، از طرفی در جنگ با روسیه نتیجه نگرفته و با طرح ادعاها و اتهاماتی علیه ایران سعی می کند فضای بین المللی را تحت تاثیر قرار دهد به نظر می رسد این اقدامات در راستای جنگ ترکیبی است که به سرکردگی اوکراین علیه ایران به راه افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغراض سیاسی غرب از ارجاع پرونده هواپیمای اوکراینی به «لاهه»

اغراض سیاسی غرب از ارجاع پرونده هواپیمای اوکراینی به «لاهه»