مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-19اقتصادي

اختصاص 40 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از مریوان


25 میلیارد تومان برای اجرای طرح های محرومیت زدایی از مریوان اختصاص یافته بود که امروز این رقم را به 40 میلیارد تومان رساندیم.

- ایسنا/کردستان رییس بنیاد مستضعفان گفت: 25 میلیارد تومان برای اجرای طرح های محرومیت زدایی از مریوان اختصاص یافته بود که امروز این رقم را به 40 میلیارد تومان رساندیم.

پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در جلسه شورای اداری مریوان که ظهر امروز چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت آغاز ماه محرم با اشاره به اینکه باید بنیاد علوی به تمام وعده ها در شهرستان سروآباد عمل کند اظهار کرد: در راستای رفع محرومیت در سروآباد هر پروژه ای که توسط بنیاد علوی در حال اجرا است، باید هرچه سریعتر به اتمام برسد و طرح جدیدی شروع نشود.

وی افزود: با توجه به آمار و گزارشات همیار استانی بنیاد علوی، جهت اتمام تعهدات و پروژه های در دست اجرای سروآباد 12 میلیارد تومان نیاز است، که به زودی این مقدار اعتبار را تخصیص خواهیم داد.

رییس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان مریوان خبر داد و تشریح کرد: 25 میلیارد تومان برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در مریوان اختصاص یافته بود که امروز این رقم را به 40 میلیارد تومان رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از مریوان

اختصاص 40 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از مریوان