مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-16بين الملل

ترامپ: ممنوعیت سفر به آمریکا بر می گردد/ ما فرانسه نخواهیم شد


در زمان ترامپ با فرمان او سفر اتباع 7 کشور اسلامی از جمله ایران به خاک آمریکا ممنوع شده بود و حالا او گفته در اولین روز کاری خود از سال 2025 دوباره طرح ممنوعیت سفر را شدیدتر و جدی تر به مورد اجرا خواهد گذاشت.

- در زمان ترامپ با فرمان او سفر اتباع 7 کشور اسلامی از جمله ایران به خاک آمریکا ممنوع شده بود و حالا او گفته در اولین روز کاری خود از سال 2025 دوباره طرح ممنوعیت سفر را شدیدتر و جدی تر به مورد اجرا خواهد گذاشت.

دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا وعده داد در صورت راهیابی به کاخ سفید طرح ممنوعیت سفر به آمریکا برای اتباع برخی کشورهای خارجی را شدیدتر از گذشته به مورد اجرا خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، ترامپ روز شنبه (دیروز) در جریان ورود به ایالات متحده منع می کرد و همچنین برنامه جذب پناهندگان سوری را به طور نامحدود به حالت تعلیق درآورد و برنامه های جذب سایر پناهندگان را نیز به طور موقت متوقف کرد.

دیوان عالی آمریکا با شکایت مخالفان این طرح، این ممنوعیت ها را تایید کرد و در نهایت جو بایدن در اولین روز ریاست جمهوری خود با صدور یک فرمان اجرایی جدید به آن پایان داد.

ترامپ در سخنان دیروز خود با انتقاد از سیاست های مهاجرتی دولت بایدن، گفت: ما در حال پذیرش افرادی هستیم که افراد بسیار خطرناکی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: ممنوعیت سفر به آمریکا بر می گردد/ ما فرانسه نخواهیم شد

ترامپ: ممنوعیت سفر به آمریکا بر می گردد/ ما فرانسه نخواهیم شد