موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-06سياسي

هدف طرح «2020 محله» نقش آفرینی مردم در حل مشکلات است


معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد هدف طرح 2020 محله را نقش آفرینی مردم در حل مشکلات دانست و گفت: این طرح در راستای گام دوم انقلاب طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله آسوده ظهر امروز در همایش طرح 2020 محلات کم برخوردار خراسان شمالی که در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح در کنار خدمتی که ارائه می دهد اگر در گام دوم انقلاب به آن پرداخته نمی شد یک خلأ بود.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: نقش مردم در توسعه محلات خودشان نقش قابل توجهی است که در این طرح به کار گرفته شده است و در حال حاضر ایفای مردم در نقاط مختلف کشور در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای طرح محلات کم برخوردار، یکپارچگی مدیریت در حال تمرین است زیرا موازی کاری در نظام کم نیست؛ بر این اساس در حال تمرین هستیم و در هر استان یک دستگاه محور و بقیه همراه هستند.

آسوده خاطرنشان کرد: یکی از چالش های جدی در گام دوم کادر سازی مدیر و منابع انسانی انقلابی است که از گام اول تجربه کسب کرده باشند.

وی بیان داشت: شهرداران، بانویاران و جوانان کسانی هستند که مدیریت محلی کوچک را در این طرح عهده دار می شوند و قطعاً در سایر سطوح مدیریت های خوبی را در آینده خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف طرح «2020 محله» نقش آفرینی مردم در حل مشکلات است

هدف طرح «2020 محله» نقش آفرینی مردم در حل مشکلات است