مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-28فرهنگي

نبود حامیان مالی و سرمایه گذار مهم ترین چالش فیلم سازی در فارس


یکی از چالش های تولید اثار هنری در قالب فیلم و تئاتر در استان فارس نبود سرمایه گذار و حامی مالی است.

- مجید پایدار در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در تولید آثار هنری استان فارس مشهود است نبود حامیان مالی و سرمایه گذار در بخش هنر است.

وی اضافه کرد: استان فارس از نظر نیروی انسانی دارای ظرفیت های متعددی است که می توانند در عرصه های ملی و بین المللی فعالیت کنند و کمبود نیروی انسانی در حوزه های هنری استان دیده نمی شود.

به گفته این کارگردان شیرازی استان فارس به قدری در تربیت نیروی انسانی توانمند در هنر شاخص بوده که توانسته بازیگران زیادی را به عرصه ملی معرفی کرده و در فیلم های شاخصی نیز این افراد هنرنمایی کرده اند این در حالی است که تمامی بازیگران استان فارس این توانایی را ندارند که با حضور در پایتخت نسبت به بروز استعدادهای خود اقدام کنند.

پایدار تاکید کرد: تولید آثار فاخر و با کیفیت در استان فارس به خصوص شیراز می تواند شرایط را برای بروز استعدادهای بازیگران شیرازی در عرصه های ملی فراهم کرده و عاملی برای شناخته شدن آنان در این عرصه شود.

این فعال هنری استان فارس متذکر شد: با کمی تحقیق متوجه می شویم که هنرمندان شیرازی در سطح کشور و حتی جشنواره های خارجی افتخارات متعددی را کسب کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود حامیان مالی و سرمایه گذار مهم ترین چالش فیلم سازی در فارس

نبود حامیان مالی و سرمایه گذار مهم ترین چالش فیلم سازی در فارس