مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-30فرهنگي

معرفی مدیر دفتر ادبیات بیداری وانتشار فراخوان جایزه ابوالحسن نجفی


معرفی مدیر دفتر هنر و ادبیات بیداری و انتشار فراخوان جایزه ابوالحسن نجفی از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات بودند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: در مرور اخبار و رویدادهای مهم هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات به هفت خبر مهم پرداخته ایم.

معرفی مدیر دفتر هنر و ادبیات بیداری و انتشار فراخوان جایزه ابوالحسن نجفی از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

همچنین به مرور اخباری از جمله معرفی برنده جایزه اورول، حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ، تمدید حضور در همایش کتابخانه ها و کسب وکارهای مجازی، برگزاری نخستین دوره آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان، برگزاری چهارمین دوره پویش سفیر حسین پرداخته ایم.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید: معرفی برنده جایزه اورول جایزه اورول به رسم هر سال برندگان جوایز خود را در دو بخش بهترین کتاب و روزنامه نگاری سیاسی معرفی کرد که بنا شده روایت پیتر اپس از تراژدی آتش سوزی گرنفل جایزه 3000 پوندی جورج اورول را به عنوان بهترین کتاب سیاسی سال دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب کتاب جسدها را نشانم بده: چگونه اجازه دادیم گرنفل اتفاق بیفتد نوشته پیتر اپس، برنده جایزه اورول 2023 برای نوشتن بهترین کتاب سیاسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدیر دفتر ادبیات بیداری وانتشار فراخوان جایزه ابوالحسن نجفی

معرفی مدیر دفتر ادبیات بیداری وانتشار فراخوان جایزه ابوالحسن نجفی