مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-09ورزشي

گفت وگو با مدیرعامل فولاد؛ از نکونام تا منصوریان


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که این خبر خوب را به هواداران می دهیم که امید داریم امسال نسبت به فصل قبل بهتر نتیجه بگیریم، گفت: ما هم مثل همه تیم ها دوست داریم قهرمان شویم و به این مهم نیز نگاه داریم.

- سال گذشته پس از اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه فولاد که همراه با استعفای ناگهانی جواد نکونام در حساس ترین روزهای فولاد یعنی حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود، چند روز بعد (نهم اسفندماه سال گذشته) هم مدیرعامل جدید فولاد معرفی و هم علیرضا منصوریان جایگزین نکونام شد.

در این تغییر و تحولات حمیدرضا شعبانی که از فوتبالیست های قدیمی ایران محسوب می شود، سکان دار مدیریت باشگاه فولاد شد تا در نهایت فولاد از روزهای بحرانی که با آن دست و پنجه نرم می کرد، خارج شود.

خبرگزاری ایسنا نیز درخصوص آن چه بر فولاد از اسفندماه سال گذشته تا روزهای منتهی به آغاز لیگ بیست و سوم گذشته است، با شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد گفت و گویی داشته است که در ادامه می خوانید.

*در روزهای نخستی که شما مدیریت باشگاه فولاد را عهده دار شدید برای خیلی از هواداران فولاد ناشناخته بودید اما در روزهای سختی که فولاد در آن برهه با آن مواجه بود به نظر آمد که خیلی زود بر مشکلات مسلط شدید و تیم آماده حضور در ادامه بازی های لیگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با مدیرعامل فولاد؛ از نکونام تا منصوریان

گفت وگو با مدیرعامل فولاد؛ از نکونام تا منصوریان