مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-03سياسي

شناسایی 400 نفر مظنون به پولشویی/حذف ایران از FATF سیاسی است نه فنی


رییس مرکز اطلاعات مالی با بیان اینکه 400 نفر به عنوان ظنون در لیست پولشویی قرار گرفتند اظهار کرد: حذف ایران از FATF سیاسی است نه فنی.

- رییس مرکز اطلاعات مالی با بیان اینکه 400 نفر به عنوان ظنون در لیست پولشویی قرار گرفتند اظهار کرد: حذف ایران از FATF سیاسی است نه فنی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی خانی در کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در جمع خبرنگاران با اشاره به قوانینی که در کشور در زمینه مبارزه با پولشویی وجود دارد، اظهار کرد: بر این باور هستیم که این قوانین و مصوباتی که از شورای عالی پولشویی ابلاغ می شود، پیشرو است؛ ایران از بحث تروریسم آسیب دیده و مدعی است و برخی نگاه هایی که کشورهای دیگر در این حوزه به ایران دارند را تایید نمی کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا شورای عالی مبارزه با پولشویی فعال شد و رصد اقدامات دستگاه ها در دستور کار قرار گرفت، زیرساخت ها نیز توسعه یافت.

بر این اساس همه افراد مشمول مخصوصا دستگاه های کلیدی در قانون مانند نظام بانکی، بورس، بیمه و… استانداردهایی تدوین شد.

400 نفر مظنون به پولشویی شناسایی شده اند معاون وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال ایسنا درمورد اینکه چند نفر در داخل کشور در لیست پولشویی قرار گرفته اند، پاسخ داد: در کشور چیزی تحت عنوان لیست سیاه پولشویی وجود ندارد، به طور کلی افرادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 400 نفر مظنون به پولشویی/حذف ایران از FATF سیاسی است نه فنی

شناسایی 400 نفر مظنون به پولشویی/حذف ایران از FATF سیاسی است نه فنی