مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-05سياسي

مراسم جشن غدیر در گناوه برگزار شد


مراسم جشن غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت در تالار بهزاد گناوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری صبح چهارشنبه در مراسم جشن غدیر اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) به فرمان خداوند متعال پرچم هدایت و امامت جامعه اسلامی را در واقعه بزرگ غدیر به امیرالمومنین (ع) سپرد تا راه هدایت انسان ها و رهبری جامعه اسلامی تداوم یابد.

فرماندار گناوه افزود: در واقعه غدیر خم پیامبر (ص) عمامه خود که به عنوان تاج کرامت و افتخار است به امیرالمومنین (ع) اهدا کرد که این حامل این پیام است که اصول مدیریت و هدایت و پیوستن به راه نورانی حق و اطاعت از فرامین الهی با تبعیت پذیری از امام و مولا و ولی میسر می شود و پیامبر گرامی اسلام در این واقعه به وظیفه خود که خداوند بر عهده ایشان گذاشت عمل کرد.

وی گفت: این واقعه تنها یک رویداد تاریخی در نقطه جغرافیایی خاص نیست بلکه یک واقعه بزرگ برای تمام بشریت و در تمام دوران ها است.

وی ادامه داد: غدیر نه تنها برای شیعیان روزی بزرگ و جشنی باشکوه محسوب می شود بلکه مسلمانان اهل تسنن و فلاسفه و دانشمندان بزرگ نیز این رویداد بزرگ غدیر را نقل و تأیید کرده اند.

فرماندار گناوه بیان کرد: اهداف بلندی در واقعه غدیر نهفته است که بزرگترین هدف آن تداوم راه انبیا و اولیا الهی و هدایت بشر و امت اسلامی و راه اسلام به وسیله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جشن غدیر در گناوه برگزار شد

مراسم جشن غدیر در گناوه برگزار شد