مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-02اقتصادي

کاهش تشکیل 50 درصدی پرونده های قضایی در آذربایجان شرقی


مدیرکل بازرسی آذربایجان شرقی از کاهش تشکیل 50 درصدی پرونده های قضایی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سعید قاسمی وند مدیرکل بازرسی استان آذربایجان شرقی صبح امروز در دیدار شهردار تبریز و اعضای شورای شهر تبریز با دادستان تبریز بر حضور تمام مدیران در میدان عمل و یاری به همدیگر تاکید کرد و اظهار کرد: در نتیجه این تعامل ها و همکاری ها در راستای پیشگیری از وقوع تخلف، تشکیل پرونده های قضایی در طی یک سال اخیر قریب به 50 درصد کاهش یافته است این درحالی است که در عمل به رسالت پیشگیرانه خود، هشدارها به مدیران و متولیان اجرای نیز طی این مدت افزایش چشم گیری داشته و موجب پیشگیری از جرائم شده است.

قاسمی وند با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اضافه کرد: فصل الخطاب و شاخص برتری سیستم ها متکی به سلامت اداری است.

تمام دستگاه ها باید در اولین وهله به موضوع نبود فساد، حساسیت ویژه ای داشته باشند تا وضعیت سلامت اداری در استان بیش از پیش باشد.

  افزایش 3 مترمربعی سرانه فضای سبز با توسعه 600 هکتاری در سال جاری یعقوب هوشیار شهردار تبریز در دیدار با دادستان شهرستان تبریز، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، به تعامل و همراهی بین شهرداری و سیستم قضایی استان اشاره کرد و اظهار کرد: اگر همکاری ها و پشتیبانی ها نباشد، شهرداری در مسیر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تشکیل 50 درصدی پرونده های قضایی در آذربایجان شرقی

کاهش تشکیل 50 درصدی پرونده های قضایی در آذربایجان شرقی