مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 08:512023-07-13اقتصادي

گلایه اهالی «اردکول» خراسان جنوبی از ساعتی شدن آب روستا


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ این روزها با بالاتر رفتن تب هوا و پیک مصرف آب گلایه ها  نیزدر نقاط مختلف خراسان جنوبی به ویژه روستاها نیز بیش از پیش افزایش یافته است طوری که اغلب اهالی روستاهای بدون آب و یا حتی روستاهای بهره مند از شبکه آبرسانی به دلیل کم شدن فشار آب یا جیره بندی مصرف آب یا دیر رسیدن تانکرهای آبرسانی از این موضوع گلایه دارند.

به هر حال این گلایه هم به حق است چرا که خشکسالی ها بیش از دو دهه ای سبب شده تا اغلب منابع تامین آب روستاهای خراسان جنوبی از درجه اعتبار ساقط شده یا دبی آب آن خیلی کم شود.

همین خست آسمان طی 22 سال گذشته سبب شده تا در فصل پیک مصرف آب (تابستان) بیش از 450 روستای خراسان جنوبی آب آن با تانکر تامین شود و منبع آب این تعداد روستا به اصطلاح آب تانکری باشد.

یک ماه است آب نداریم  اهالی اردکول شهرستان مرزی زیرکوه نیز با اوج گرفتن گرما هوا و این که حدود یک ماه است این روستا آب ندارد از این موضوع گلایمند هستند.

آب این روستا نیز ساعتی است یعنی آن طور که اهالی اردکول می گویند: صبح ها از ساعت 6 تا 7 وشب از ساعت 20 تا 21  آب در شبکه آبرسانی روستا جاری می شود تا اهالی آب مصرفی خویش را بردارند.

به گفته آن ها چون در این دو ساعت خاص همه در حال ذخیره آب و شست وشو، استحمام و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه اهالی «اردکول» خراسان جنوبی از ساعتی شدن آب روستا

گلایه اهالی «اردکول» خراسان جنوبی از ساعتی شدن آب روستا