مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:152023-06-25سياسي

افتتاح نخستین قرارگاه اجتماعی زندان کشور در استان قزوین


رییس کل دادگستری استان قزوین از افتتاح قرارگاه اجتماعی زندان برای نخستین بار در کشور در ساختمان دادگستری کل این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، برای نخستین بار در کشور، قرارگاه اجتماعی زندان در ساختمان دادگستری کل استان قزوین افتتاح شد.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در مراسم این قرارگاه اظهار کرد: همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه در یک اقدام تحولی و به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی، قرارگاه اجتماعی زندان در استان قزوین راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این قرارگاه با هدف جذب خیرین و فعالان اجتماعی استان و استفاده از توانمندی آنان برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان در حوزه های آزادسازی زندانیان، مسکن، درمان و امرار معاش راه اندازی شده و در قالب چهار کارگروه بازاجتماعی کردن زندانیان، کارگروه حمایت از خانواده زندانیان، کارگروه کاهش جمعیت کیفری و کارگروه اشتغال و حرفه آموزی مطابق با اهداف سند تحول قضایی تشکیل گردیده است.

ریس کل دادگستری کل استان قزوین اضافه کرد:  دادستان های حوزه های قضایی، رؤسای زندان های استان و کانون اصلاح و تربیت از اعضای این کارگروه ها می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین قرارگاه اجتماعی زندان کشور در استان قزوین

افتتاح نخستین قرارگاه اجتماعی زندان کشور در استان قزوین