مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-05اجتماعي

کدام خیابان ها در مهمونی ده کیلومتری مسدود می شود+فیلم


بزرگراه امام علی، خیابان سعدی خیابان حافظ، بزرگراه نواب و خیابان استاد معین از مسیرهای جایگزین هستند که مردم می توانند از این مسیرها استفاده کنند.

- سردار محمد حسین حمیدی فرمانده پلیس راهور فراجا در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری مهر در خصوص تمهیدات پلیس برای جشن مهمونی ده کیلومتری گفت: این برنامه از ساعت 18 تا 22 خواهد بود اما تمهیدات پلیس بسیار زودتر آغاز خواهد شد.

وی در خصوص مسیرهای جایگزین برای تردد مردم گفت: مسیرهایی برای پارک خودروها و موتور سیکلت ها پیش بینی شده است که پیش از این هم اطلاع رسانی شده بود؛ اما برای اینکه مردم بتوانند به سهولت از شمال به جنوب و شرق به غرب تردد داشته باشند بزرگراه امام علی، خیابان سعدی خیابان حافظ، بزرگراه نواب و خیابان استاد معین از مسیرهای جایگزین هستند که مردم می توانند از این مسیرها استفاده کنند.

رییس پلیس راهور تهران درباره محدودیت های تردد کلی که از ساعت 1400 روز جمعه اعمال می شود اظهار کرد: خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان انقلاب، در ادامه خیابان انقلاب تا میدان امام حسین (ع)، جنوب به شمال بزرگراه نواب از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و در ادامه شمال به جنوب خیابان توحید از میدان توحید تا خیابان آزادی، شمال به جنوب خیابان حافظ از کریمخان، خیابان های حبیب الهی و بلوار برادران ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خیابان ها در مهمونی ده کیلومتری مسدود می شود+فیلم

کدام خیابان ها در مهمونی ده کیلومتری مسدود می شود+فیلم