مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-14پزشكي

ماجرای ترخیص نشدن یک جسد از بیمارستان نمازی شیراز


معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تکذیب عدم تحویل جسد یک زن در بیمارستان نمازی شیراز، توضیحاتی پیرامون ادعای مطرح شده در فضای مجازی ارائه کرد.

- ایسنا/فارس معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تکذیب عدم تحویل جسد یک زن در بیمارستان نمازی شیراز، توضیحاتی پیرامون ادعای مطرح شده در فضای مجازی ارائه کرد.

دکتر مهرداد شریفی گفت: در روز سه شنبه نهم خرداد 1402، خانمی 45 ساله به همراه یک پسر 12 ساله به دلیل احتمال ابتلا به مسمومیت با گاز co و با سابقه بیماری دیابت و قند خون بالا، از یک مسافرخانه به اورژانس بیمارستان نمازی منتقل می شود.

به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، او افزود: به دلیل وخامت حال بیمار و تشخیص پزشک در بخش مراقبت های ویژه، بستری و پسربچه 12 ساله به بخش اطفال بیمارستان نمازی منتقل و خدمات درمانی لازم به بیمار ارایه می شود.

شریفی اضافه کرد: در ادامه در روز شنبه سوم تیر سال جاری، خانمی که خود را صاحبکار قبلی این خانم معرفی کرده به بخش این مرکز درمانی مراجعه و کپی مدارکی را ارائه می کند که منجر به تغییر هویت وی از مشخصاتی که در زمان مراجعه به اورژانس ارایه شده بود، می شود.

او ادامه داد: در این اثنا، فردی که خود را فرزند این خانم معرفی کرده، چند مرتبه مراجعه و درخواست می کند که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ترخیص نشدن یک جسد از بیمارستان نمازی شیراز

ماجرای ترخیص نشدن یک جسد از بیمارستان نمازی شیراز