مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-05ورزشي

جشن ازدواج آسان در عسلویه برگزار شد


همزمان با دهه امامت و ولایت جشن ازدواج آسان در شهرستان عسلویه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح چهارشنبه در مراسم جشن ازدواج آسان در شهرستان عسلویه با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در دهه مبارک امامت و ولایت 2 طرح مهم و کم سابقه با دستور مقام عالی دولت در استان بوشهر با همکاری دستگاه های مرتبط با طرح جوانی جمعیت به عنوان ازدواج آسان و تأمین مسکن در سطح استان به صورت یکپارچه آغاز و در حال اجرا است.

اکبر پورات تصریح کرد: این 2 طرح به مدت 10 روز در سطح استان از جمعه هفته گذشته آغاز شده و مراسم باشکوهی برای اهدای زمین به والدین دارای فرزند سوم برگزار شده است.

وی افزود: از جمله شرایط واگذاری زمین به خانواده های دارای سه فرزند تنفس دو ساله و اقساط 10 ساله بوده که هزار قطعه زمین برای این طرح در استان بوشهر اختصاص داده شده است.

واگذاری زمین در سطح 10 شهرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همچنین از ازدواج آسان در راستای تسهیل ازدواج به موازات طرح واگذاری زمین در سطح 10 شهرستان استان در حال انجام است.

وی یادآور شد: در هر شهرستان حدود 20 زوج با پشتیبانی فرمانداران، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر زندگی مشترک خود را آغاز می کنند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ازدواج آسان در عسلویه برگزار شد

جشن ازدواج آسان در عسلویه برگزار شد