مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-20بين الملل

گفتگوی تلفنی نخست وزیر کانادا با همتای صهیونیست


«جاستین ترودو» پس از گفتگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو»، درباره تحولات مربوط به اجرای طرح موسوم به اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی به شدت ابراز نگرانی کرد.

- جاستین ترودو پس از گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو ، درباره تحولات مربوط به اجرای طرح موسوم به اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نخست وزیر کانادا تلفنی با همتای صهیونیست خود درباره تازه ترین تحولات سرزمین های اشغالی بحث و تبادل نظر کرد.

جاستین ترودو پس از تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو گفت که کانادا درباره اجرای طرح اصلاحات قضایی در اسراییل به شدت نگران است.

نخست وزیر کانادا همچنین افزود که به ترغیب نتانیاهو برای دستیابی همه طرف های اسراییلی به توافقی فراگیرتر درباره اصلاحات قضایی ادامه خواهد داد.

این خبر در حالی است که با پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو، هرروزه دامنه اعتراضات شهرک نشینان به این اقدام، گسترده تر می شود.

در تازه ترین تحولات بحران داخلی رژیم صهیونیستی، صدها شهرک نشین صهیونیست، راهپیمایی اعتراضی در مسیر مواصلاتی تل آویو به قدس را با هدف تجمع و برپایی چادر در پیرامون کنست آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی نخست وزیر کانادا با همتای صهیونیست

گفتگوی تلفنی نخست وزیر کانادا با همتای صهیونیست