مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-29سياسي

امیرعبداللهیان: از بازگشت عادی روابط با مصر و مراکش استقبال می کنیم


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جمع سفرا و رؤسای نمایندگی های کشورهای اسلامی مقیم تهران ضمن استقبال از توسعه مناسبات و بازگشت عادی روابط با مصر و مراکش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید قربان در جمع سفرا و رؤسای نمایندگی های کشورهای اسلامی مقیم تهران به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی ضمن خیرمقدم به حاضران در این مراسم، گفت: حج علاوه بر اینکه پیام و آثار معنوی خاص خود را دارد، برای ما دیپلمات ها فرصتی است که بتوانیم بیش از هر زمان دیگری با بهره گیری از فضای حج ابراهیمی بر موضوعات مبتلابه جهان اسلام از جمله وحدت امت اسلامی تمرکز و توجه ویژه ای داشته باشیم.

  وزیر خارجه بیان کرد: مایه خرسندی است که حج ابراهیمی زمینه دیدار و گفت وگو بین علمای جهان اسلام، مردان و زنان و جوانان مسلمان و درک بهتر شرایط بین المللی، نظام و نظم جهانی در حال تحول و توجه به مسائل موجود در جهان اسلام را فراهم می کند.

رییس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه از جمله اولویت های سیاست خارجی دولت دکتر رییسی توجه ویژه به رابطه با جهان اسلام و کشورهای منطقه است، اظهار داشت: خرسند هستیم که در ماه های اخیر توانستیم از مسیر دیپلماسی و مذاکره روابط دو کشور عربستان سعودی و جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: از بازگشت عادی روابط با مصر و مراکش استقبال می کنیم

امیرعبداللهیان: از بازگشت عادی روابط با مصر و مراکش استقبال می کنیم