مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-13اقتصادي

امسال 2600 میلیارد تومان به ورزش مدارس اختصاص یافت


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: امسال بیش از 2600 میلیارد تومان اعتبار به ورزش مدارس اختصاص یافته که بخشی از آن صرف تجهیزات هزینه می شود.

- ایسنا/فارس رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: امسال بیش از 2600 میلیارد تومان اعتبار به ورزش مدارس اختصاص یافته که بخشی از آن صرف تجهیزات هزینه می شود.

حمیدرضا خان محمدی در حاشیه مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در رشته های والیبال و بسکتبال بانوان در شیراز بیان کرد: امسال اعتبارات خوبی به حوزه عمرانی مدارس تخصیص شده و براساس دستور رییس جمهور پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار گرفته است.

به نقل از آموزش و پرورش فارس، او یادآور شد: بعد از وقفه ای 13 ساله، به همت دولت مردمی سیزدهم مسابقات ورزشی فرهنگیان برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: رسانه های معاند این شور و نشاط و انرژی فرهنگیان را نمی بینند اما اگر کوچکترین اشتباهی در آموزش و پرورش پیش بیاید به شدت برجسته می شود.

خان محمدی اظهار کرد: تربیت همه جانبه در آموزش و پرورش اهمیت بالایی دارد و توجه به ساحت زیستی بدنی دانش آموزان با افزایش نشاط در آنها موجب افزایش میزان یادگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 2600 میلیارد تومان به ورزش مدارس اختصاص یافت

امسال 2600 میلیارد تومان به ورزش مدارس اختصاص یافت