مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13سياسي

میدان شهرداری رشت به موزه شهدا مبدل شود


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید میدان شهرداری رشت به موزه شهدا تبدیل شود، گفت: در میدان شهدای ذهاب شهدای بسیاری برای حضور در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و از این مکان برای دفاع از اسلام وارد مناطق عملیاتی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد کنگره هشت هزار شهید استان در سالن غدیر استانداری جلسه با بیان اینکه هشت هزار  شهید بزرگوار استان هر کدام برای خود یک قهرمان هستند، اظهار کرد: هر کدام از شهدا دارای ویژگی های خاصی به لحاظ معنوی هستند که اگر سیره این عزیزان مورد توجه قرار گیرد  به حل مشکلات کشور کمک فراوانی می کند.

وی با اشاره به مردمی بودن برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان، گفت: اولین  کنگره هشت هزار  شهید  استان گیلان یکی از کم هزینه ترین کنگره ها در سطح کشور بوده است زیرا مردم نقش مهمی در اجرای آن داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان وی با تأکید بر لزوم  برگزاری ماهیانه کمیته های کنگره هشت هزار شهید در گیلان، افزود: باید با فراخوان هایی ایده های مردم را در خصوص برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان دریافت کرده و از آن استفاده کنیم زیرا این امر به مردمی کردن این کنگره کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان شهرداری رشت به موزه شهدا مبدل شود

میدان شهرداری رشت به موزه شهدا مبدل شود