مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-09اجتماعي

گره های ترافیکی در اریعین امسال کمتر خواهد بود


فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از آمادگی فراجا برای برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور برای اربعین خبر داد و گفت: گره های ترافیکی در اریعین امسال کمتر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد شرفی روز یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: تمامی هدف فراجا در بخش های مختلف تسهیل تردد زائران اربعین حسینی همراه با نظم، امنیت و تکریم است.

وی عنوان کرد: امسال تمهیدات خوبی در مرز مهران و سایر مرزهای کشور برای اربعین اندیشیده شده و قطعاً بخش زیادی از مشکلات سال گذشته وجود نخواهد داشت.

سردار شرفی اضافه کرد: در بخش مربوط به انتظامی و امنیتی نیز فرجا پیش بینی های لازم را اندیشیده است و طراحی ها، سازماندهی و آموزش کارکنان انجام گرفته و برای انجام مأموریت اربعین از آمادگی کاملی برخوردارند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در حوزه خدمات گذرنامه با توجه به تفاهم هایی که بین وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق صورت گرفته است، برنامه ریزی بسیار خوبی شده و اشکالات و نقص های سال گذشته در خصوص خدمات گذرنامه ای حل شد.

وی گفت: با کشور عراق نیز تفاهم خوبی برای تسهیل در تردد زائران اربعین انجام شده و قرار شده هم گیت ها افزایش پیدا کند و هم توقف در گیت ها به کمترین حد به خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره های ترافیکی در اریعین امسال کمتر خواهد بود

گره های ترافیکی در اریعین امسال کمتر خواهد بود