مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:162023-07-12فرهنگي

جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند زرییار در مسیر جهانی شدن


دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند زریبار گفت: کردستان دارای ظرفیت ها و توانایی های خاصی در حوزه فیلم و سینماست و امروز این استان به عنوان یکی از قطب های سینمایی به ویژه در حوزه فیلم کوتاه در کشور شناخته شده است.

- ایسنا/کردستان دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند زریبار گفت: کردستان دارای ظرفیت ها و توانایی های خاصی در حوزه فیلم و سینماست و امروز این استان به عنوان یکی از قطب های سینمایی به ویژه در حوزه فیلم کوتاه در کشور شناخته شده است.

فرید نیک خواه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالان حوزه سینمایی در استان کردستان با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی، ملی، تاریخی و گردشگری در استان، توانستند آثار بسیاری را تولید کنند و امروز هنرمندان استان در سطح کشور و بین المللی حرفی برای گفتن دارند و این مهم نیز سبب شد که استارت اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند زریبار در شهر مریوان زده شود.

وی در تشریح جزییات جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند زریبار عنوان کرد: این جشنواره برای اولین بار در سطح کشور برگزار شده و خوشبختانه تاکنون استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمده است و 160 اثر از سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که بر اساس رأی هیئت داوران جشنواره 75 فیلم داخلی و 5 فیلم از اقلیم کردستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند زرییار در مسیر جهانی شدن

جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند زرییار در مسیر جهانی شدن