مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-07سياسي

جلوه هایی از مهمانی غدیر بیرجندی ها/خانوادگی به مهمانی مولا آمدند


بیرجندی ها در عید سعید غدیر به همراه خانواده در مهمانی باشکوهی که به نام مولا علی(ع) تدارک دیده شده بود شرکت کردند و لحظاتی شادی را رقم زدند.

- بیرجند- بیرجندی ها در عید سعید غدیر به همراه خانواده در مهمانی باشکوهی که به نام مولا علی(ع) تدارک دیده شده بود شرکت کردند و لحظاتی شادی را رقم زدند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: از صدای نواها و مداحی هایی که از کوچه ها و خیابان ها بلند است می توان فهمید که در شهر یک مهمانی برپا است.

مهمانی به نام و عشق مولایی که از کودکی در گوشمان نامش را زمزمه کرده اند، پهلوانانمان در گود زورخانه با اسم او قوت گرفته اند و عدالت خواهان افتخار خود را قرار گرفتن در مسیر و مسلک او می دانند و حافظان بیت المال باید از محضر او درس ها بیاموزند.

در آستانه عید سعید غدیر خم در بیرجند در فاصله بین میدان ابوذر تا میدان شهدا 20 موکب برپا شده بود و هر کس به فراخور توان و وسعت خود سعی می کرد خدمتی را به مردم ارائه کند و علاوه بر آن مردم در کنار خانواده های خود لحظات شاد و مفرحی را سپری کنند.

از بوی نان تازه تا شربت زعفرانی از همان میدان ابوذر از موکب بزرگ ائمه بقیع که می گذشتی بوی نان تازه به مشام می رسید و خادمان این موکب در حال آماده کردن شرایط اطعام مردم بودند و در کنار آن کام مردم را با شربت زعفرانی شیرین می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه هایی از مهمانی غدیر بیرجندی ها/خانوادگی به مهمانی مولا آمدند

جلوه هایی از مهمانی غدیر بیرجندی ها/خانوادگی به مهمانی مولا آمدند