مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-04اجتماعي

تجهیز مناطق حفاظت شده لرستان به بی سیم دیجیتال


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: جزء استان هایی هستیم که به بی سیم دیجیتال مجهز شدیم که در مرحله اول پناهگاه سفیدکوه ازنا و اشترانکوه انجام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: جزء استان هایی هستیم که به بی سیم دیجیتال مجهز شدیم که در مرحله اول پناهگاه سفیدکوه ازنا و اشترانکوه انجام شده است.

علی سالاروند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جزء استان هایی هستیم که به بی سیم دیجیتال مجهز شدیم که در مرحله اول پناهگاه سفیدکوه ازنا و اشترانکوه انجام شده و در مرحله دوم سفیدکوه خرم آباد، قالی کوه و شاداب کوه در آینده انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعرض را در عرصه تالاب ها داریم، افزود: تالاب های بیشه دالان دورود و پلدختر نیز به بی سیم دیجیتال مجهز خواهند شد.

سالاروند با اشاره به این که نیروهای ما را به عنوان نیروی شبه نظامی در نظر گرفته و حق استفاده از ساختمان های پاسگاه های محیط زیستی به عنوان مهمان سرا را نداریم، تصریح کرد: به همین منظور طبقه بالای پاسگاه های زیست محیطی را به پاسگاه موزه تبدیل کردیم که سعی کردیم عکس و تاکسی درمی گونه های هر منطقه را دید و حتی سعی کردیم به گونه ای طرحی شود که بازگشت به گذشته باشد که برای اولین بار در کشور آماده افتتاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مناطق حفاظت شده لرستان به بی سیم دیجیتال

تجهیز مناطق حفاظت شده لرستان به بی سیم دیجیتال