مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-17سياسي

هیئت کانون جهاد تبیین است


مسئول اداره هیئت سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور گفت: هیئت کانون جهاد تبیین است و باید مشی سیاسی و مردم داری اهل بیت(ع) از طریق هیئت در جامعه ترویج یابد.

- زنجان-مسئول اداره هیئت سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور گفت: هیئت کانون جهاد تبیین است و باید مشی سیاسی و مردم داری اهل بیت(ع) از طریق هیئت در جامعه ترویج یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی علمی، شامگاه یکشنبه در همایش هیئت های مذهبی، شعرای آیینی و مادحان شهرستان زنجان در آستانه محرم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی به جهاد تبیین کردند و عمده این مسئولیت را بر دوش هیئت گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد بیانات رهبر در دیدار با مادحان و ستایشگران به موضوع هیئت اختصاص داشت، ابراز کرد: هیئت عرصه ای است که مداح، شاعر، مفسر، قاری، پشتیبان و مبلغ در آن کار می کنند و کانون جهاد تبیین است.

مسئول اداره هیئت سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور با بیان اینکه هیئت مردمی ترین نهاد اثرگذار است و در عرصه های مختلف حرف برای گفتن دارد، عنوان کرد: آمار نشان می دهد در زمان محرم 90 درصد مردم با هییت و دستگاه سیدالشهدا (ع) ارتباط برقرار می کنند.

وی هیئت را مجموعه ای اثرگذار خواند و گفت: هرچه پیش می رویم دشمنی با هیئت نیز افزایش می یابد و باید وظیفه خود را در خصوص آسیب های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت کانون جهاد تبیین است

هیئت کانون جهاد تبیین است