مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-25سياسي

آزادی 72 زندانی در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد 72 زندانی جرایم مالی و غیرعمد از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم صبح یکشنبه در آیین آزادسازی زندانیان، اظهار کرد: بر اساس اجرای سند تحول قوه قضاییه طرح پایش زندانیان با استفاده از اعمال مجازات های جایگزین حبس، رسیدگی به مشکلات زندانیان و فراهم آوردن زمینه استفاده مددجویان زندانی از تأسیسات ارفاقی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: در این راستا تلاش می شود تا زندانیانی که مراحل اصلاح خود را گذرانده و استحقاق برخورداری از شرایط عفو و تخفیف مجازات را دارند از زندان آزاد شوند.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وجود زندان در جامعه به دلیل آثار تربیتی آن امری اجتناب ناپذیر است ادامه داد: در جوامع مختلف زندان به عنوان ابزاری برای حفظ نظم و سلامت جامعه به کار گرفته می شود و در این میان افرادی که با بی توجهی به قانون موجبات برهم زدن نظم و انضباط اجتماعی را فراهم می آورند برای اصلاح و بازپروری به زندان فرستاده می شوند.

رزم عنوان کرد: به دلیل آنکه در برخی موارد حضور فرد در زندان آسیب هایی را متوجه او و خانواده اش می کند قانون گذار تسهیلاتی را ایجاد کرده تا زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 72 زندانی در چهارمحال و بختیاری

آزادی 72 زندانی در چهارمحال و بختیاری